Its judgement day..

På fredag sätter jag mig i bilen och styr mot staden som Gud glömde! Denna helg ska jag supa ner mig med tjejerna i vanlig ordning och ladda batterierna! En sak till jag ska göra är att träffa herr McGills...han vill träffa mig och prata...

Det känns som att jag ska få min dom...som om jag vart på rättegång och nu så har juryn bestämt sig och jag ska få min dom! Jag tror att domen kan lyda på tre olika sätt:

1. Han har börjat få känslor för tjejen han träffar och vill satsa på henne vilket innebär att det är bäst att vi bryter helt.

2. Han har börjat få känslor för tjejen han träffar och vill satsa på henne men vill att vi ska fortsätta vara vänner för att jag har juh humor..

3. Bajs på henne han vill ha mig...

Även om alternativ 3 är jääävligt långsökt så är det juh självklart den jag hoppas på. Men jag tror att jag ska försöka att inte hoppas på något alls...ha inga förhoppningar. Jag ska nog redan ställa in mig på att det förmodlingen blir alternativ 1...så jag inte blir mer ledsen än vad jag redan är.

Jag är nervös... Vad tror ni att han väljer....mig?




me needs to be Wonder Woman righ now!!!

 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Oj - det blir nog bra vilket som!! Skulle han välja dig - happy ending :-)

Skulle han inte det, så vet du ju var du står, alla frågor besvarade osv.

Kan bli en bra nystart, vilket som!



Lycka till!!! Verkligen, lycka till

Dr Phil önskar också det :-)

2009-12-17 @ 16:03:41
Postat av: Arvid

Ååååå du kommer hem !!!

2009-12-17 @ 16:56:21
Postat av: tallica

Thomas: tack...och tacka Phil också :)!



Arvid: yes mama is comin home!

2009-12-17 @ 17:06:56
Postat av: sara

grym t-shirt!

2009-12-18 @ 10:35:55
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Tack! en av mina favoriter!

2009-12-18 @ 10:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0