Skitstövel!!

Nu i helgen när jag var ut på krogen med mina tjejkompisar så träffade vi på Vakten, the man jag var hopplöst kär i. Han hälsar på mina tjejkompisar men inte på mig. Han säger hej till mina tjejkompisar som JAG presentera honom för men inte på mig. Om det är någon han ska hälsa på så är det väl mig....som han har varit involverad med? Nej han tittade bara ner i golvet varje gång vi fick ögonkontakt eller gick förbi varann.

Om det är någon som väljer att inte hälsa på den andra så är det väl ändå JAG!!! Det var han som lämnade mig och krossade mitt hjärta...det är väl jag som ska vara den som ska vara arg!!!

Nu är det iallafall jag som är förbannad!!




Kommentarer
Postat av: Lilljossans

men gud vilken åsna. Killar är dumma i huvudet och fullaifaan.



sv: Ja halva andra bilden... så ser min kropp ut på första bilden hehe.. Sen så saknar jag mitt groteska långa hår oxå...

2009-11-03 @ 15:12:12
URL: http://lilljossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0