Jag är skit nervös!

Okej...så här är det! Kommer ni ihåg när jag var på intervju för ett jobb i november? I fredags ringde dom mig och jag har tydligen fått jobbet.

Öhm.....wiiihoooooo!!!!

Dom vill att jag börjar 1 mars. Vilket innebär att jag måste säga upp mig från mitt nuvarande jobb. Att säga upp sig från ett jobb är bland det jobbigaste jag vet. Jag är anställd genom ett bemanningsföretag så jag måste säga upp mig två gånger!!

Har redan ringt bemmaningsföretaget och min kontakt är hur snäll som helst så det gick jätte bra. Det jobbiga kommer att bli att prata med chefen jag har här. Hon har juh ändå lagt ner tid och energi på mig. Utbilding och sånt shit. Ännu värre är att hon kommer inte in föräns efter lunch så jag har suttit här och väntat. Vilket gör mig bara ännu mera nervös! Hur säger man upp sig på bästa sätt? För jag kommer juh ändå gå kvar här en månad till och måste se henne en månad till!!

BAJS! BAJS! BAJS!

Jag känner verkligen på mig att jag kommer att bli sådär uber gay och börja gråta eller nåt! Är juh å jävla kärrings känslig nuförtiden!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0