Jag har INTE vart otrogen!

Imorgon bär det av mot "staden som gud glömde". Där bor mina tjejer och även McGills. Han pluggar i en annan stad men åker hem denna helg för att jag åker dit. Det roliga är att vi kanske inte kommer att hinna ses alls. Jag är upptagen på fredag och han är upptagen på lör och på sön åker jag hem. Men men sån är väl livet eller?

Jag tycker ändå att jag har vart ganska duktig. Jag hånglade trots allt med en svetsare på finlands båten i lördags. Visst fick jag dåligt samvete. Det kändes lite granna som att jag var otrogen mot McGills. Men han är inte min pojkvän. Så då är jag väl fri till o gö va fan jag vill. Jag har iförsig inte berättat för honom. Men det har han väl ändå inte med att göra eller hur? Jag borde egentligen hångla med fler svetsare!! Eller pojkar i allmänhet!

Men ändå lite svårt att tända på någon annan när karln ser ut så här under kläderna...



Från när vi va i stugan nån vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0