Okej...jag fattar inte..

Herr McGills messade mig igår...efter två veckor:

"Hej! de va inte igår. Är allt bra med ögat? :) Ring om du vill prata. Ha de bäst!"

Lite panikslagen gick jag fram och tillbaka i mitt rum och undrade vad jag skulle göra. Vad vill han?? Ska jag svara??? Isåfall messa eller ringa??? Ja efter en stund så bestämde jag mig för att ringa upp honom. Vi pratade en stund och sen när jag la på så var jag otroligt förvirrad. Summan av konversationen är detta:

Han saknar mig. Han vill att jag ska ringa honom och träffa honom nästa gång jag åker dit han bor. Men han träffar fortfarande den där tjejen. Dom är inte tillsammans och han har inte känslor för henne men han träffar henne fortfarande. Jag fick inte vara arg på honom och han känner sig elak..

Jag kan inte få någon rätsida på det här, om nån av er därute kan berätta för mig vad detta betyder så skulle jag uppskatta det något enormt. Han vet vad jag känner för honom. Han vet att om vi träffas medans han träffar henne så är det isåfall enbart som kompisar...vill han umgås helt plötsligt? Vill han vara min polare?? Varför ringer han MIG och säger att han saknar mig om han träffar någon annan? Dom har nu träffats i typ 3 veckor...

Vill han att jag ska kämpa för honom?? Att jag ska anstränga mig eller göra något speciellt för att visa att jag menar allvar?? Eller ville han bara höra att allt var ok? Jag vet inte om jag vågar mena allvar...

Nu har allt detta upprört min mage...kommer säkert gå omkring och smyg fisa hela dagen...jävla karl..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ställ krav - allt eller inget? Antingen träffar han henne - eller dig! Du verkar vara en jättemysig tjej, så varför skulle han inte välja dig? Säg det rakt i hans ansikte så han inte har nån chans att lägga på luren eller låta bli att svara på sms. (Låtsas att du är typ Julia Roberts i nåt kärleksdrama = dösnygg, självsäker och oövervinnerlig, så finns det ingen chans att du ballar ur - I believe in you!)

2009-12-07 @ 14:35:02
URL: http://polkadots.blogg.se/
Postat av: tallica

I AM PRETTY WOMAN WALKING DOWN THE STREET!!

2009-12-07 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0